مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:052023-11-30اقتصادي

فارس من| بازار اصلی پرندگان فریدونکنار جمع آوری شد


رییس اداره محیط زیست فریدونکنار گفت: درحالی که بازار اصلی پرندگان جمع آوری شد اما بخش های پیدا و پنهان مربوط به این بازار به اتمام نرسید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  کشتار پرندگان مهاجر را در فریدونکنار متوقف کنید  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ هر ساله در فصل مهاجرت پرندگان به تالاب فریدونکنار و میانکاله تعداد زیادی از این پرندگان به طرز فجیعی کشته می شوند.

این کشتار به وسیله سلاح های شکاری و روش های ناجوانمردانه ای صورت می گیرد؛ لذا ما مخاطبان جهت جلوگیری از این کشتار بی رحمانه از محیط زیست تقاضا داریم جلوی آن را بگیرد.

صمد کیانی رییس اداره حفاظت محیط زیست فریدونکنار در همین خصوص با اشاره به اینکه بازار پرندگان یکی از پرچالش ترین موضوعات زیست محیطی در شهرستان فریدونکنار است، اظهار کرد: بر اساس قانون شکار و صید، برپایی بازار پرندگان جرم محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: با تحقیقات و هماهنگی های صورت گرفته، افرادی که در این بازار به صورت گسترده نقش داشتند از سوی مراجع قضایی شناسایی شدند و ورودی های این بازار تحت کنترل قرار گرفت.

کیانی تصریح کرد: امسال طی دو مرحله عملیاتی را انجام دادیم و بازارهایی که در سطح شهرستان وجود داشت با همکاری یگان حفاظت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بازار اصلی پرندگان فریدونکنار جمع آوری شد

فارس من| بازار اصلی پرندگان فریدونکنار جمع آوری شد